Τα παραδοξα του Ζηνωνα
Τα Παράδοξα του Ζήνωνα είναι μια σειρά φιλοσοφικών προβλημάτων που η επινόησή τους αποδίδεται στον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο Ζήνωνα τον Ελεάτη (περ. 490–430 π.Χ.).
Τα Παράδοξα του Ζήνωνα είναι μια σειρά φιλοσοφικών προβλημάτων που η επινόησή τους αποδίδεται στον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο Ζήνωνα τον Ελεάτη (περ. 490–430 π.Χ.).
Ο Αχιλλέας και η χελώνα
Έχουμε δύο δρομείς, τον Αχιλλέα, που τρέχει γρήγορα, και τη χελώνα, που πάει πιο αργά από τον Αχιλλέα, οι οποίοι συμμετέχουν σε αγώνα δρόμου. Μιας και η χελώνα είναι πιο αργή της χαρίζεται ένα προβάδισμα από τον Αχιλλέα, το οποίο όμως φαίνεται να επιδρά καθοριστικά στο να νικά πάντα η χελώνα, όσο μικρό κι αν είναι το προβάδισμα και όσο μεγάλη και να είναι η απόσταση που θα διανύσουν στον αγώνα δρόμου. Για να προσπεράσει ο Αχιλλέας τη χελώνα πρέπει πρώτα να φτάσει στο σημείο από το οποίο η χελώνα ξεκίνησε. Όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ όσο η χελώνα συνεχίζει να προχωρά, όσο αργή κι αν είναι. Ώσπου να καλύψει ο Αχιλλέας την απόσταση αυτή, η χελώνα θα έχει προχωρήσει λίγο πιο πέρα. Έτσι ο Αχιλλέας υποχρεούται να διανύσει κι άλλο διάστημα, ως τη νέα θέση της χελώνας. Ώσπου να διατρέξει το νέο αυτό διάστημα, η χελώνα θα έχει προχωρήσει κι άλλο, στον χρόνο που ο Αχιλλέας χρειάζεται για να φτάσει στο προηγούμενο σημείο. Το διάστημα που τους χωρίζει μπορεί να γίνεται ολοένα και πιο μικρό, όμως ποτέ ο γρήγορος Αχιλλέας δε μπορεί να φτάσει την αργή χελώνα, όσο ο χώρος μπορεί και διαιρείται σε όλο και πιο μικρά μέρη.[1]
Η διχοτομία
Ένας δρομέας ξεκινά με σκοπό να φτάσει στο τέρμα του στίβου. Όμως για να φτάσει στο τέρμα θα πρέπει να τρέξει άπειρο αριθμό από διαδρομές που προστίθενται η μία στην άλλη. Καταρχήν πρέπει να φτάσει στο μέσο της διαδρομής ως το τέρμα. Στη συνέχεια πρέπει να φτάσει στο ενδιάμεσο σημείο μεταξύ του μέσου και του τέρματος, μετά στο μέσο του δεύτερου μέσου, κ.ο.κ. Όσο ο χώρος μπορεί και χωρίζεται (κάθε φορά στο μισό του μισού κλπ) σε όλο και πιο μικρά μέρη, οι διαδρομές όλο και προστίθενται και τελικά γίνονται άπειρες σε αριθμό. Όμως κανείς δε μπορεί να τρέξει άπειρο αριθμό διαδρομών. Ακόμα και αν η απόσταση από την αρχή ως το τέρμα είναι μόνο ένα μέτρο, ή ένα εκατοστό, ή ακόμα και μόνο ένα χιλιοστό του μέτρου, μια άπειρη σειρά διαδρομών δεν μπορεί να την εκτελέσει κανείς. Συνεπώς η κίνηση είναι αδύνατη.[1]
Διαχειριστης : Ειναι υψηλη φιλοσοφια για οσους γνωριζουν μαθηματικα του Μελλοντος
δεν θα τα τα σχολιασω τα καταλαβαινω αλλα δεν θα μπω σε λεπτομερειες
για αυτα εχει ασχοληθει ο Αριστοτελης και ο Πλατωνας
θα ερθω στα παραδοξα της εποχης μας
για το παρακρατος απο την εποχη του Καποδιστρια τους τοτε κοτζαμπασηδες φαναριωτες
και στην εποχη μας οι ιδιοι ειναι μονο που τους λεμε παρακρατικους εθνικιστες
το παρακρατος ειναι πολυ οργανωμενο σαν εγκληματικη οργανωση συμμορια
ποιο πολλα εσοδα εχει το παρακρατος παρα το Κρατος
ειδικα τα τελευταια 70 ετη το παρακανε ετσι ηρθε η κριση
κατι πηγε να γινει το 1993 και εριξαν την τοτε Κυβερνηση
ειναι και οι τυχοδιωκτες που εχουν σχεση με το παρακρατος οπως οι ξενοδοχοι
που δεν θελουν να πληρωνουν φορους
ενα αλλο αντιεξουσιαστες που εχουν σχεσεις με το παρακρατος
απο τοσες ληστειες που εχουν κανει ελαχιστα εχει παρει το Κρατος πισω
οι κοσμικοι αλλο φρουτο δεν μπορει να ασκουν εξουσια και να ειναι υπουργοι
καπου πρεπει να υπαρχει μετρο
πιστευω οτι παμε για εκλογες πολυ συντομα
και η θλιβερη παρενθεση των παρακρατικων και κοσμικων η σημερινη κυβερνηση
θα μπει στο περιθωριο
το μνημονιο ειναι απαραιτητο και τα μετρα πρεπει να εφαρμοστουν
η Ελλαδα παει στο Μελλον και οχι στο φαυλο παρελθον
στην Ελλαδα κανεις δεν περισσευει
ομονοια ενοτητα ομοψυχια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου