Σελίδες

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Παράδοξα του Ζήνωνα

Τα παραδοξα του Ζηνωνα

Τα Παράδοξα του Ζήνωνα είναι μια σειρά φιλοσοφικών προβλημάτων που η επινόησή τους αποδίδεται στον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο Ζήνωνα τον Ελεάτη (περ. 490–430 π.Χ.).

Ο Αχιλλέας και η χελώνα

Έχουμε δύο δρομείς, τον Αχιλλέα, που τρέχει γρήγορα, και τη χελώνα, που πάει πιο αργά από τον Αχιλλέα, οι οποίοι συμμετέχουν σε αγώνα δρόμου. Μιας και η χελώνα είναι πιο αργή της χαρίζεται ένα προβάδισμα από τον Αχιλλέα, το οποίο όμως φαίνεται να επιδρά καθοριστικά στο να νικά πάντα η χελώνα, όσο μικρό κι αν είναι το προβάδισμα και όσο μεγάλη και να είναι η απόσταση που θα διανύσουν στον αγώνα δρόμου. Για να προσπεράσει ο Αχιλλέας τη χελώνα πρέπει πρώτα να φτάσει στο σημείο από το οποίο η χελώνα ξεκίνησε. Όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ όσο η χελώνα συνεχίζει να προχωρά, όσο αργή κι αν είναι. Ώσπου να καλύψει ο Αχιλλέας την απόσταση αυτή, η χελώνα θα έχει προχωρήσει λίγο πιο πέρα. Έτσι ο Αχιλλέας υποχρεούται να διανύσει κι άλλο διάστημα, ως τη νέα θέση της χελώνας. Ώσπου να διατρέξει το νέο αυτό διάστημα, η χελώνα θα έχει προχωρήσει κι άλλο, στον χρόνο που ο Αχιλλέας χρειάζεται για να φτάσει στο προηγούμενο σημείο. Το διάστημα που τους χωρίζει μπορεί να γίνεται ολοένα και πιο μικρό, όμως ποτέ ο γρήγορος Αχιλλέας δε μπορεί να φτάσει την αργή χελώνα, όσο ο χώρος μπορεί και διαιρείται σε όλο και πιο μικρά μέρη.[1]

Η διχοτομία

Ένας δρομέας ξεκινά με σκοπό να φτάσει στο τέρμα του στίβου. Όμως για να φτάσει στο τέρμα θα πρέπει να τρέξει άπειρο αριθμό από διαδρομές που προστίθενται η μία στην άλλη. Καταρχήν πρέπει να φτάσει στο μέσο της διαδρομής ως το τέρμα. Στη συνέχεια πρέπει να φτάσει στο ενδιάμεσο σημείο μεταξύ του μέσου και του τέρματος, μετά στο μέσο του δεύτερου μέσου, κ.ο.κ. Όσο ο χώρος μπορεί και χωρίζεται (κάθε φορά στο μισό του μισού κλπ) σε όλο και πιο μικρά μέρη, οι διαδρομές όλο και προστίθενται και τελικά γίνονται άπειρες σε αριθμό. Όμως κανείς δε μπορεί να τρέξει άπειρο αριθμό διαδρομών. Ακόμα και αν η απόσταση από την αρχή ως το τέρμα είναι μόνο ένα μέτρο, ή ένα εκατοστό, ή ακόμα και μόνο ένα χιλιοστό του μέτρου, μια άπειρη σειρά διαδρομών δεν μπορεί να την εκτελέσει κανείς. Συνεπώς η κίνηση είναι αδύνατη.[1]

Διαχειριστης : Ειναι υψηλη φιλοσοφια για οσους γνωριζουν μαθηματικα του Μελλοντος
δεν θα τα τα σχολιασω τα καταλαβαινω αλλα δεν θα μπω σε λεπτομερειες 
για αυτα εχει ασχοληθει ο Αριστοτελης και ο Πλατωνας
θα ερθω στα παραδοξα της εποχης μας 
για το παρακρατος απο την εποχη του Καποδιστρια τους τοτε κοτζαμπασηδες φαναριωτες 
και στην εποχη μας οι ιδιοι ειναι μονο που τους λεμε παρακρατικους εθνικιστες 
το παρακρατος ειναι πολυ οργανωμενο σαν εγκληματικη οργανωση συμμορια
ποιο πολλα εσοδα εχει το παρακρατος παρα το Κρατος 
ειδικα τα τελευταια 70 ετη το παρακανε ετσι ηρθε η κριση 
κατι πηγε να γινει το 1993 και εριξαν την τοτε Κυβερνηση 
ειναι και οι τυχοδιωκτες που εχουν σχεση με το παρακρατος οπως οι ξενοδοχοι 
που δεν θελουν να πληρωνουν φορους 
ενα αλλο αντιεξουσιαστες που εχουν σχεσεις με το παρακρατος 
απο τοσες ληστειες που εχουν κανει ελαχιστα εχει παρει το Κρατος πισω 
οι κοσμικοι αλλο φρουτο δεν μπορει να ασκουν εξουσια και να ειναι υπουργοι 
καπου πρεπει να υπαρχει μετρο 
πιστευω οτι παμε για εκλογες πολυ συντομα 
και η θλιβερη παρενθεση των παρακρατικων και κοσμικων η σημερινη κυβερνηση 
θα μπει στο περιθωριο 
το μνημονιο ειναι απαραιτητο και τα μετρα πρεπει να εφαρμοστουν 
η Ελλαδα παει στο Μελλον και οχι στο φαυλο παρελθον 
στην Ελλαδα κανεις δεν περισσευει 
ομονοια ενοτητα ομοψυχια

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Τα ορθά πολιτεύματα και οι παρεκκλίσεις από αυτά

Τα πολιτικα

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα ορθά πολιτεύματα και οι παρεκκλίσεις από αυτά
Ο Αριστοτέλης όρισε και διερεύνησε τις έννοιες πολίτης και πολιτεία . Σύμφωνα με τον φιλόσοφο, όσα πολιτεύματα αποσκοπούν στο κοινό συμφέρον είναι ορθά, ενώ όσα εξυπηρετούν αποκλειστικά το συμφέρον των αρχόντων ανήκουν στις παρεκκλίσεις των ορθών πολιτευμάτων. Στη συνέχεια αρχίζει να εξετάζει τα είδη των πολιτευμάτων.
Επακριβώς δε καθορισθέντων τούτων, συνακολουθεί το προς έρευναν περί τας πολιτείας ζήτημα, πόσαι τον αριθμόν και ποίαι την φύσιν είναι, και κατά πρώτον αι ορθαί εκ τούτων· διότι αι παρεκβάσεις θα καταδειχθούν (25) ακριβώς εξ αυτού του καθορισμού των ορθών πολιτειών.
Αφού λοιπόν «πολιτεία» και «πολίτευμα» είναι ταυτόσημα, το πολίτευμα δε είναι η κυρίαρχος των πόλεων εξουσία, κατ' ανάγκην δε η κυρίαρχος αύτη εξουσία εκπροσωπείται ή υπό του ενός ή υπό των ολίγων ή υπό των πολλών, όταν μεν ο είς ή οι ολίγοι ή οι πολλοί προς το κοινόν συμφέρον άρχουν, κατ' ανάγκην (30) αι πολιτείαι αύται είναι ορθαί, αι δε πολιτείαι, καθ' ας η αρχή ασκείται προς το ίδιον συμφέρον ή του ενός ή των ολίγων ή των πολλών, παρεκβάσεις. Διότι το ζήτημα τίθεται ούτως: ή δεν είναι πολίται οι μετέχοντες της πολιτικής κοινωνίας, ή είναι, οπότε πρέπει να κοινωνούν του συμφέροντος. Ονομάζομεν δε συνήθως την μεν μοναρχίαν την αποβλέπουσαν εις το κοινόν συμφέρον β α σ ι λ ε ί α ν, την αρχήν αφ' ετέρου των ολίγων μεν, (35) πλειόνων δε του ενός, α ρ ι σ τ ο κ ρ α τ ί α ν (ή διά το ότι άρχουν οι άριστοι ή διά το ότι προς το άριστον της πόλεως άρχουν), όταν δε υπό των πολλών ασκήται η εξουσία και προς το κοινόν συμφέρον, ονομάζομεν το πολίτευμα διά του κοινού πασών των πολιτειών ονόματος, π ο λ ι τ ε ί α. (Και η απορία αύτη είναι εύλογος· διότι είς μεν ή ολίγοι (40) ενδεχόμενον είναι να υπερβαίνουν τους άλλους κατ' αρετήν, δύσκολον όμως οι πολλοί [1279b] να μετέχουν εν ίσω βαθμώ πάσης της αρετής, πλην της πολεμικής, διότι αύτη κατ' εξοχήν εις το πλήθος προσιδιάζει. 
Διά τον λόγον δ' ακριβώς τούτον την κατ' εξοχήν κυρίαρχον εν τω πολιτεύματι τούτω θέσιν έχει η τάξις των πολεμιστών· διό και των αξιωμάτων μετέχουν ενταύθα μόνον οι δικαιούμενοι να φέρουν τα όπλα). Παρεκβάσεις δε των ειρημένων πολιτειών είναι, της βασιλείας μεν (5) η τυραννίς, της αριστοκρατίας δε η ολιγαρχία, της δε πολιτείας η δημοκρατία· διότι η μεν τυραννίς είναι μοναρχία προς το συμφέρον του μοναρχούντος, η ολιγαρχία προς το συμφέρον των ευπόρων, η δε δημοκρατία προς το συμφέρον των απόρων, (10) ουδεμία δε τούτων προς το κοινόν συμφέρον.

Διαχειριστης : Το κοινον συμφερον αυτο ειναι το συμπερασμα
καλον ειναι να δειτε και το παραπανω βιντεο
ο Αριστοτελης ειναι πολυ λεπτομερης σε ολα για αυτον τον λογο δεν θα το σχολιασω πιστευω οτι οι ποιο πολλοι θα καταλαβουν

προ ολιγου ακουσα στην ΤΒ οτι ο τσιπραιος δεν θελει οικουμενικη Κυβερνηση 
περιμενα οτι θα γινει Κυβερνηση Εθνικης ενοτητας 
φυσικα αυριο πολλα μπορει να αλλαξουν
δεν μπορει λιγοι του περιθωριου κοσμικοι φλωροι να ασκουν εξουσια και να ξεφτιλιζουν την Ελλαδα
απαραδεκτα φαινομενα 
μια θλιβερη παρενθεση της διαφθορας και του παρακρατους με τον ενα η τον αλλο τροπο θα παρει τελος 
η ακυβερνισια θα παρει τελος 
ομονοια ενοτητα ομοψυχια 

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Θέλω να δω τον Πάπα

              





Θελω να δω τον Παπα



Διαχειριστης: Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι εκφοβισμος ααα παπα κερια και λιβανια 

θα παω να δω τον αγαμο καλογερο Συρου του ου μοιχευσει να μου δωσει Χρησμο ο αγιος της διαφθορας 

τελος παντων η πλειοψηφια των Ελληνων εχει εναν εκφοβισμο απο παρακρατικους τυχοδιωκτες

και την εκκλησια να μας λενε για αξιοπρεπεια για ποια ομως με χρεοκοπια αυτο που θα κερδισουν θα ειναι ο διαχωρισμος Κρατους εκκλησιας οπως σε ολην την Ευρωπη

μιλανε για ανρωπιστικη κριση και λενε για τους συνδικαλιστες και τις καθαριστριες που επαιρναν 5000 ευρω για 4ωρη εργασια που δεν εκαναν κιολας 

το παρακρατος που ειχε και εχει ποιο πολλα εσοδα απο οτι το Κρατος αυτα και αλλα εφεραν την κριση 

οι Ελληνες κατα 95% θελουν ευρωπη και ευρω αυτο δεν μπορει να αλλαξει 

η μειοψηφικη κυβερνηση των ακροδεξιων και ακροαριστερων δεν εκφραζει τους Ελληνες 

οι τυχοδιωκτες η εκκλήσια και οι παρακρατικοι 

θα πληρωσουν θελουν δεν θελουν 

οι οποιοι εκφοβισμοι δεν θα περασουν 

διαχωρισμο κρατους εκκλησιας και νομιμοτητα στα λιβανια ναρκωτικα 

Κυβερνηση εθνικης ενοτητας 

αλλες λυσεις μαγικες δεν υπαρχουν 

στην Ελλαδα κανεις δεν περισσευει   

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

LIVE: 'Blockupy’ protest continues in Frankfurt







Διαχειριστης : RT RYPTLY 

αν σε καποιον λεει αυτο κατι 

διαφορετικα θα το πω εγω οι οι ιδιοι χρηματοδοτες του Μαινταν στην Ουκρανια 

η ιδια πλανη Ναζιστες ειναι και βρηκαν εναν οχλο απο φλωρους εξαρτημενους και ναζιστες τραμπουκους 

που το πανε θα δειξει 

ενας οχλος οχι απο τον ιδιο χωρο κυριως ειναι περιθωριακοι που θελουν φασαριες κοινως μπαχαλακηδες 

ναι αλλα ειναι Γερμανια και δεν ειναι Ελλαδα ουτε Ουκρανια

απο το πρωι εχουν γινει πολλες συλληψεις γυρω στα 500  ατομα 

σε παρομοιες καταστασεις στην Ελλαδα Καμια 

Δεν ειναι ολοι Γερμανοι ειναι και απο αλλα Κρατη

τιποτα δεν θα γινει θα παιξει λιγο ο οχλος οι ναζιστες τυχοδιωκτες 

και θα κλαινε τα λεφτα που χαλασαν 

ειπαμε ειναι Γερμανια και οχι Ελλαδα

καμια ανοχη

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Φλαμπουράρης: Το ευρωπαϊκό χρέος είναι αέρας, θα πληρώσουμε με... αέρα - Πολιτικές ειδήσεις - Το Βήμα Online

Φλαμπουράρης: Το ευρωπαϊκό χρέος είναι αέρας, θα πληρώσουμε με... αέρα - Πολιτικές ειδήσεις - Το Βήμα Online



Αλέκος Φλαμπουράρης: Ο εξ απορρήτων του Αλέξη Τσίπρα

Ποιος είναι ο άνθρωπος που επέβαλε τον Αλέξη Τσίπρα ως αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ

ΑΛΑΒΑΝΟΣ
Η εντύπωση που καλλιεργήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, ότι ο κ. Τσίπρας είναι πολιτικό τέκνο του Αλέκου Αλαβάνου, επειδή ο τελευταίος τον «έχρισε» διάδοχό του στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ το 2008, είναι εντελώς λανθασμένη, καθώς ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης γνωρίζει ότι ο μόνος που τον βοήθησε στα δύσκολα και τον επέβαλε ως αρχηγό του κόμματος ήταν ο Α. Φλαμπουράρης, τον οποίο συμβουλεύεται και εμπιστεύεται «σαν πατέρα». Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι ο Α. Φλαμπουράρης ήταν αυτός που «έσωσε» τον Α. Τσίπρα από την πρόωρη εκπαραθύρωσή του από την ηγεσία του κόμματος, μετά τις ευρωεκλογές του 2009, όταν ο Αλέκος Αλαβάνος ήθελε να επιστρέψει εκ νέου στην προεδρία και να μην επιτρέψει στον «διάδοχό» του να τεθεί επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ στις εθνικές εκλογές του ίδιου έτους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Α. Φλαμπουράρης ήταν αυτός που παραπλάνησε τους «ομολόγους» του από την παλαιά φρουρά, κυρίως τον Α. Αλαβάνο, ότι ο «μικρός», όπως αποκαλούσαν τότε τον Α. Τσίπρα, δεν είχε δυνατότητες να συνεχίσει στην ηγεσία. Ωστόσο, στο τέλος όχι μόνο τον στήριξε, αλλά ήταν και αυτός που μετά τις εθνικές εκλογές τού εισηγήθηκε να έρθει σε ρήξη με τον Α. Αλαβάνο και να μην του δώσει το χρίσμα για την Περιφέρεια Αττικής το 2010, αλλά να προτείνει ως υποψήφιο τον προερχόμενο από το ΠΑΣΟΚ Αλέξη Μητρόπουλο.
Ο Αλέκος Φλαμπουράρης, που προέρχεται από το Κομμουνιστικό Κόμμα, ανήκει στην κατηγορία των «ευκατάστατων αστών» του ΣΥΡΙΖΑ, με πολλές διασυνδέσεις σε όλους τους πολιτικούς χώρους, αλλά και γνωριμίες με ισχυρούς οικονομικούς και επιχειρηματικούς παράγοντες. Δεν έχει καμία σχέση με τους «απεριποίητους ταγαροφόρους» του ΣΥΡΙΖΑ ή όσους «φτιάχνονται» με επαναστατικές ιδέες στον μικρόκοσμο των Εξαρχείων.
ΣΥΡΙΖΑ τον «αποκαλούν» μπον βιβέρ της Αριστεράς, καθώς κάθε φορά που εμφανίζεται στις συνεδριάσεις είναι «καλοντυμένος» και ευγενής με το ασθενές φύλο, δεδομένου ότι δεν φείδεται κομπλιμέντων.

ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ
Είναι το πρόσωπο που όταν ο ΣΥΡΙΖΑ με αρχηγό τον Νίκο Κωνσταντόπουλο ήταν εναντίον της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004, προβάλλοντας συνθήματα του τύπου «όταν δίπλα σου χορεύουνε τα δισ. είναι βλακεία να είσαι εθελοντής», κράτησε ανοιχτές τις πόρτες της Κουμουνδούρου στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που είχε ξεκινήσει την προετοιμασία της Ολυμπιάδας, και συγκεκριμένα στον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη, και μετέπειτα στην πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη. Μάλιστα, κατόπιν δικών του συνεννοήσεων
η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη είχε επισκεφθεί τα γραφεία της Κουμουνδούρου το 2003 για να ενημερώσει το κόμμα για την πορεία εκτέλεσης των έργων. Ο ίδιος ο Α. Φλαμπουράρης, δε, είχε τότε αναλάβει υπεύθυνος του κόμματος για την «παρακολούθηση των Ολυμπιακών Εργων», γεγονός που τον είχε φέρει σε αντιπαράθεση με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και προσκείμενες στο κόμμα «κινήσεις πολιτών», οι οποίες του χρέωναν σκοπιμότητες για τη θέση που είχε πάρει υπέρ της ανάληψης των Ολυμπιακών Αγώνων, συνδέοντας τη στάση του με την επαγγελματική του δραστηριότητα ως πολιτικού μηχανικού. Μάλιστα, τον Φεβρουάριο του 2000 σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ριζοσπάστης» είχε φιλοξενηθεί ανακοίνωση της προσκείμενης στον ΣΥΡΙΖΑ «Πρωτοβουλίας Πολιτών Ενάντια στην Ολυμπιάδα», η οποία κατήγγειλε «αριστερά διαπλεκόμενα» στην κατασκευή του Ολυμπιακού Χωριού στους Θρακομακεδόνες, 
 Για όσους έχουν αξιόπιστη ενημέρωση για τις σχέσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τον κ. Α. Φλαμπουράρη, ο τελευταίος αντιμετωπίζει τα παιδιά του Α. Τσίπρα ως «εγγόνια» του, ενώ και εκείνα από τη μεριά τους τον αποκαλούν «παππού». Μάλιστα, όσοι δεν τον συναντούν τα καλοκαίρια στην Αίγινα να «παίζει» με τα παιδιά του Α. Τσίπρα στο «Εν Πλω», τον βλέπουν συχνά-πυκνά να τα έχει «αγκαλιά» κοντά στην οικία του, πιο κάτω από τον Λυκαβηττό, στην καφετέρια «Φίλιον» στο Κολωνάκι.
Εκεί τα πηγαίνει για να τον συναντήσουν η σύζυγος του Α. Τσίπρα, Περιστέρα Μπαζιάνα. Πολλές φορές σε διπλανό τραπέζι απολαμβάνει το θέαμα κάνοντας θετικά σχόλια ο επίσης θαμώνας στην ίδια καφετέρια, Κώστας Λαλιώτης.
Διαχειριστης : Αυτος ο διεφθαρμενος ανθρωπος ο διαπλεκομενος και ξεπλυμα μαυρου χρηματος 
θα πληρωσει με αερα τους Χρηματοδοτες και τους συνταξιουχους
ειναι 70αρης και δεν λεει να τα παρατησει 

απο οτι δειχνουν τα πραγματα θα παει για κακουργηματα ο φιλος του Λαλιωτη 
οτι και να κανουν η θλιβερη παρενθεση αποτελει παρελθον 
θεμα λιγων ωρων ημερων το πολυ θα φυγουν θελουν θελουν 
καποιο ανθρωποι σαν αυτον εφεραν την οικονομικη κριση 
και πρεπει να πληρωσουν 







Φλαμπουράρης: Το ευρωπαϊκό χρέος είναι αέρας, θα πληρώσουμε με... αέρα - Πολιτικές ειδήσεις - Το Βήμα Online

Φλαμπουράρης: Το ευρωπαϊκό χρέος είναι αέρας, θα πληρώσουμε με... αέρα - Πολιτικές ειδήσεις - Το Βήμα Online



Αλέκος Φλαμπουράρης: Ο εξ απορρήτων του Αλέξη Τσίπρα

Ποιος είναι ο άνθρωπος που επέβαλε τον Αλέξη Τσίπρα ως αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ

ΑΛΑΒΑΝΟΣ
Η εντύπωση που καλλιεργήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, ότι ο κ. Τσίπρας είναι πολιτικό τέκνο του Αλέκου Αλαβάνου, επειδή ο τελευταίος τον «έχρισε» διάδοχό του στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ το 2008, είναι εντελώς λανθασμένη, καθώς ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης γνωρίζει ότι ο μόνος που τον βοήθησε στα δύσκολα και τον επέβαλε ως αρχηγό του κόμματος ήταν ο Α. Φλαμπουράρης, τον οποίο συμβουλεύεται και εμπιστεύεται «σαν πατέρα». Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι ο Α. Φλαμπουράρης ήταν αυτός που «έσωσε» τον Α. Τσίπρα από την πρόωρη εκπαραθύρωσή του από την ηγεσία του κόμματος, μετά τις ευρωεκλογές του 2009, όταν ο Αλέκος Αλαβάνος ήθελε να επιστρέψει εκ νέου στην προεδρία και να μην επιτρέψει στον «διάδοχό» του να τεθεί επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ στις εθνικές εκλογές του ίδιου έτους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Α. Φλαμπουράρης ήταν αυτός που παραπλάνησε τους «ομολόγους» του από την παλαιά φρουρά, κυρίως τον Α. Αλαβάνο, ότι ο «μικρός», όπως αποκαλούσαν τότε τον Α. Τσίπρα, δεν είχε δυνατότητες να συνεχίσει στην ηγεσία. Ωστόσο, στο τέλος όχι μόνο τον στήριξε, αλλά ήταν και αυτός που μετά τις εθνικές εκλογές τού εισηγήθηκε να έρθει σε ρήξη με τον Α. Αλαβάνο και να μην του δώσει το χρίσμα για την Περιφέρεια Αττικής το 2010, αλλά να προτείνει ως υποψήφιο τον προερχόμενο από το ΠΑΣΟΚ Αλέξη Μητρόπουλο.
Ο Αλέκος Φλαμπουράρης, που προέρχεται από το Κομμουνιστικό Κόμμα, ανήκει στην κατηγορία των «ευκατάστατων αστών» του ΣΥΡΙΖΑ, με πολλές διασυνδέσεις σε όλους τους πολιτικούς χώρους, αλλά και γνωριμίες με ισχυρούς οικονομικούς και επιχειρηματικούς παράγοντες. Δεν έχει καμία σχέση με τους «απεριποίητους ταγαροφόρους» του ΣΥΡΙΖΑ ή όσους «φτιάχνονται» με επαναστατικές ιδέες στον μικρόκοσμο των Εξαρχείων.
ΣΥΡΙΖΑ τον «αποκαλούν» μπον βιβέρ της Αριστεράς, καθώς κάθε φορά που εμφανίζεται στις συνεδριάσεις είναι «καλοντυμένος» και ευγενής με το ασθενές φύλο, δεδομένου ότι δεν φείδεται κομπλιμέντων.

ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ
Είναι το πρόσωπο που όταν ο ΣΥΡΙΖΑ με αρχηγό τον Νίκο Κωνσταντόπουλο ήταν εναντίον της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004, προβάλλοντας συνθήματα του τύπου «όταν δίπλα σου χορεύουνε τα δισ. είναι βλακεία να είσαι εθελοντής», κράτησε ανοιχτές τις πόρτες της Κουμουνδούρου στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που είχε ξεκινήσει την προετοιμασία της Ολυμπιάδας, και συγκεκριμένα στον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη, και μετέπειτα στην πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη. Μάλιστα, κατόπιν δικών του συνεννοήσεων
η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη είχε επισκεφθεί τα γραφεία της Κουμουνδούρου το 2003 για να ενημερώσει το κόμμα για την πορεία εκτέλεσης των έργων. Ο ίδιος ο Α. Φλαμπουράρης, δε, είχε τότε αναλάβει υπεύθυνος του κόμματος για την «παρακολούθηση των Ολυμπιακών Εργων», γεγονός που τον είχε φέρει σε αντιπαράθεση με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και προσκείμενες στο κόμμα «κινήσεις πολιτών», οι οποίες του χρέωναν σκοπιμότητες για τη θέση που είχε πάρει υπέρ της ανάληψης των Ολυμπιακών Αγώνων, συνδέοντας τη στάση του με την επαγγελματική του δραστηριότητα ως πολιτικού μηχανικού. Μάλιστα, τον Φεβρουάριο του 2000 σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ριζοσπάστης» είχε φιλοξενηθεί ανακοίνωση της προσκείμενης στον ΣΥΡΙΖΑ «Πρωτοβουλίας Πολιτών Ενάντια στην Ολυμπιάδα», η οποία κατήγγειλε «αριστερά διαπλεκόμενα» στην κατασκευή του Ολυμπιακού Χωριού στους Θρακομακεδόνες, 
 Για όσους έχουν αξιόπιστη ενημέρωση για τις σχέσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τον κ. Α. Φλαμπουράρη, ο τελευταίος αντιμετωπίζει τα παιδιά του Α. Τσίπρα ως «εγγόνια» του, ενώ και εκείνα από τη μεριά τους τον αποκαλούν «παππού». Μάλιστα, όσοι δεν τον συναντούν τα καλοκαίρια στην Αίγινα να «παίζει» με τα παιδιά του Α. Τσίπρα στο «Εν Πλω», τον βλέπουν συχνά-πυκνά να τα έχει «αγκαλιά» κοντά στην οικία του, πιο κάτω από τον Λυκαβηττό, στην καφετέρια «Φίλιον» στο Κολωνάκι.
Εκεί τα πηγαίνει για να τον συναντήσουν η σύζυγος του Α. Τσίπρα, Περιστέρα Μπαζιάνα. Πολλές φορές σε διπλανό τραπέζι απολαμβάνει το θέαμα κάνοντας θετικά σχόλια ο επίσης θαμώνας στην ίδια καφετέρια, Κώστας Λαλιώτης.
Διαχειριστης : Αυτος ο διεφθαρμενος ανθρωπος ο διαπλεκομενος και ξεπλυμα μαυρου χρηματος 
θα πληρωσει με αερα τους Χρηματοδοτες και τους συνταξιουχους
ειναι 70αρης και δεν λεει να τα παρατησει 

απο οτι δειχνουν τα πραγματα θα παει για κακουργηματα ο φιλος του Λαλιωτη 
οτι και να κανουν η θλιβερη παρενθεση αποτελει παρελθον 
θεμα λιγων ωρων ημερων το πολυ θα φυγουν θελουν θελουν 
καποιο ανθρωποι σαν αυτον εφεραν την οικονομικη κριση 
και πρεπει να πληρωσουν 







Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Ηδέως ζῆν- Επικουρος




ἡδέως ζῆν

«Οὐκ ἔστιν ἡδέως ζῆν ἄνευ τοῦ φρονίμως καὶ καλῶς καὶ δικαίως οὐδὲ φρονίμως καὶ καλῶς καὶ δικαίως ἄνευ τοῦ ἡδέως· ὅτῳ δὲ τοῦτο μὴ ὑπάρχει͵ οὐκ ἔστι τοῦτον ἡδέως ζῆν».
«Δεν είναι δυνατό να ζει κανείς ευχάριστα, αν δεν ζει φρόνιμα, ηθικά και δίκαια, όπως και δεν μπορεί να ζει φρόνιμα, ηθικά και δίκαια, αν δεν ζει ευχάριστα».
Με το τέλος του ελληνορωμαϊκού κόσμου και την απαρχή του Μεσαίωνα, τα περισσότερα επικούρεια έργα αφανίστηκαν λόγω του περιεχομένου τους. Από το έργο του Επίκουρου σήμερα σώζονται μέσω του βιογράφου Διογένη του Λαέρτιου (3αι. μ.Χ.), τρεις επιστολές (Προς Ηρόδοτο - Περί ΦύσεωςΠρος Πυθοκλή - Περί Ουρανίων ΣωμάτωνΠρος Μενοικέα - Περί Ηθικής) και Οι Κύριες Δόξες, τα οποία αποτελούν την επιτομή του φιλοσοφικού του συστήματος, καθώς και η διαθήκη του. Το 1414 ο Πόντζιο Μπρατζιολίνι ανακάλυψε σ’ ένα γερμανικό μοναστήρι το ποίημα De Rerum Natura (Για την Φύση των Πραγμάτων) του επικούρειου Ρωμαίου Λουκρήτιου (94-55 π.Χ.). Το ποίημα αναπτύσσεται σε έξι βιβλία και εμπεριέχει την επικούρεια θεώρηση περί Φύσεως. Το 1884 ανακαλύφθηκε από δύο Γάλλουςαρχαιολόγους στην Ιωνία, η μεγάλη επιγραφή του επικούρειου Διογένη Οινοανδέα, το μεγαλειώδες φιλοσοφικό μνημείο της ανθρωπότητας. Το 1888 βρέθηκε στο Βατικανό μια συλλογή με επικούρειες "δόξες" που ονομάστηκε Επίκουρου Προσφώνησις.
Απόψεις της επικούρειας φιλοσοφίας εντοπίζονται στα έργα άλλων συγγραφέων, όπως ο Αθηναίος, ο Κικέρων, ο Σέξτος Εμπειρικός, και άλλοι. Νέα κείμενα έρχονται στο φως ακόμη και σήμερα, από τους απανθρακωμένους παπύρους που βρέθηκαν σε μια έπαυλη του Ηρακλείου (Ερκουλάνεουμ) πόλης της Ιταλίας που είχε καταστραφεί από την ηφαιστειακή έκρηξη του Βεζούβιου. Στο πρόσφατο παρελθόν, τα επικούρεια έργα που έχουν σωθεί, εκδόθηκαν και στα νέα ελληνικά.

Διαχειριστης: Εγινε και αυτο μετα απο 1000 ετη απο τον θανατον του τον αφορισαν 
οχι μονον αυτον αλλα και τα επικουρια εργα στην Ελλαδα τα συγγραμματατου ηρθαν τωρα τελευταια 
κατα μενα ηταν μυστης Καβειριων μυστηριων 
στον κηπο του σχολη ηταν ελευθεροι γυναικες δουλοι και απο αλλα εθνη και εταιρες
η Φιλοσοφια ηταν η ηδονη της αρετης 
και αλλα πολλα και στην εποχη του αλλα και μετα επαιξε ρολο στον διαφωτισμο 
δεν τον δεκτηκε η αρρωστημενη θεοκρατια δεν μιλουσε για παραδεισο και κολαση 
ο τροπος διδασκαλιας του ηταν και ειναι πρωτοποριακος  
Ο Επίκουρος και οι οπαδοί του παρουσιάστηκαν από τους χριστιανούς λόγιους ως κήρυκες και υποδείγματα ακολασίας και με τη σημασία αυτή διατηρήθηκε ο όρος επικουρισμός κατά τον Μεσαίωνα. Όμως, κατά τον 17ο αι. ο Γάλλος φιλόσοφος και θεολόγος Πιερ Γκασέντπροσέγγισε με άλλη ματιά τον επικουρισμό, προσπαθώντας να συνδυάσει τη φυσιοκρατική θεωρία των Επικουρείων με τη θεοκρατική διδασκαλία του χριστιανισμού. Η αντίθεση μεταξύ επικουρισμού και στωικισμού στο θέμα της θείας πρόνοιας, καθώς ο Επίκουρος αρνήθηκε κάθε θεία παρέμβαση στον κόσμο και κάθε τελολογική ερμηνεία, έδωσε αφορμή για την ανάπτυξη οξείας αντιδικίας εκείνη την εποχή. Ωστόσο, στους νεότερους χρόνους, η προσεκτική μελέτη των κειμένων και η επιστημονική αξιολόγηση αναζήτησαν και απέδωσαν στον επικουρισμό την πραγματική του θέση στην ιστορία της φιλοσοφίας.
Δεν εχω να πω τιποτε αλλο
ΗΔΕΩΣ ΖΗΝ