Σελίδες

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Kιτρινη Επανασταση και οι μαυρες κουκουλες του παρακρατους

Ένταση και χημικά στα Προπύλαια



Νωρίτερα οι εργαζόμενοι στα μεταλλεία έλαβαν απόφαση να αποχωρήσουν από την Αθήνα, έπειτα από εντολή της αστυνομίας υπό τον φόβο επεισοδίων, καθώς στις 6 το απόγευμα ήταν προγραμματισμένη αντισυγκέντρωση αντιεξουσιαστών και αρκετοί εργαζόμενοι συνοδεύονταν από τις γυναίκες και τα παιδιά τους. Τα πούλμαν τους συγκεντρώθηκαν στο Καλλιμάρμαρο από όπου και αποχώρησαν λίγο μετά τις επτά το απόγευμα.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων, Γιώργος Χατζής, πάντως με δηλώσεις του στο Newsit τόνισε πως "δεν ήταν μια απλή κινητοποίηση, ήταν κάτι παραπάνω. Και γι' αυτό θα κλιμακώσουμε από Δευτέρα τις κινητοποιήσεις μας ίσως να κατέβουμε ξανά στην Αθήνα για να συνεχίσουμε τις συγκεντρώσεις".



Διαχειριστης :Ειμαι υπερ της ιδιωτικης πρωτοβουλιας 

εδω μιλαμε για ενα αναπτυξιακο εργο απο πολυεθνικη που απασχολει 2000 ατομα στην Χαλκιδικη σε περιοδο κρισης 

και απο την αλλη οι τυχοδιωκτες που θελουν εθνικοσοσιαλισμο για να παιρνουν εργα απο το Δημοσιο και βαζουν παρακρατικους εθνικιστες-ναζιστες για να κανουν φασαριες 

βαζουν και αποστρατους στο κολπο που απο τα 40 ετη τους ειναι συνταξιουχοι 

και εδω ειναι η διαφορα η νομιμοτητα και η παρανομια εκτροπα κατασκευασμενα 

απο το παρακρατος που σε ολα τα Υπουργεια και κανουν οτι θελουν 

μια Κυβερνηση της μειοψηφια του 4% που υποθαλπτει το παρακρατος 

δεν πρεπει η Ελλαδα να γυρισει στο φαυλο παρελθον που το πληρωνει ακριβα η Ελλαδα 

σημερα ειδαμε μια ειρηνικη διαδηλωση τα κιτρινα κρανοι 

και αλλη μια των λεγομενων αντιεξουσιαστων που ειναι αξαρτημενα ατομα και εθνικουλια του ναζισμου ακραιες ομαδες του φασισμου

που εκαναν φασαριες στο ιδιο εργο θεατες χρονια κρατα η ιδια κολονια 

που καποια στιγμη πρεπει να παρει τελος αυτη η κωμωδια πριν γινει τραγωδια 

η κιτρινη επανασταση θα ριξει την Κυβερνηση την  μειοψηφικη του 4%

του παρακρατους εντος του Σαββατοκυριακου εχασε την εμπιστοσυνη του Ελληνικου λαου δεν την θελουν ουτε στην Ευρωπη 

η Ελλαδα αλλαζει δεν μπορουμε να γυρισουμε στο φαυλο παρελθον του καθε Φλαμπουραρη 

ειναι μια περιοδος πολιτικης παρακμης που ειναι προς στο τελος πλεον 

ελπιζω να παρει τελος εντος του Σαββατοκυριακου   αλλιως θα χαθει η τουριστικη περιοδος οριστικα πραγμα που δεν θα γινει 

η αλλαγη θα ειναι ειρηνικη 

ομονοια ενοτητα ομοψυχια 

η κιτρινη επανασταση πετυχε εδειξε το Μελλον 

ελπιζω ο Πανουσης να κανει το καθηκον και να την ριξει την κυβερνηση των περιθωριακων σημερα κιολας αυριο θα ειναι αργα 

να σταματησουν οι διαφορες ακραιες ομαδες να κλεινουν δρομους 

δεν ειναι νομιμο και η κιτρινη επανασταση 

τελος η ακυβερνησια η ανομια η παραοικονομια 

οχι στον νεο διχασμο 

στην Ελλαδα κανεις δεν περισσευει 

για παρακρατικους θα μιλουμε τωρα 

παμε για Κυβερνηση εθνικης ενοτητας ετσι πiστευω 

αλλιως εκλογες εντος του Μαιου 

Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

οσο για τις 24 Απριλιου  οι τυχοδιωκτες και τα εθνικουλια του ναζισμου ονειρα κανουν 

ανηκουν πλεον στο περιθωριο της Ιστοριας 

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Είναι αισχρό να γίνεται κόλακας του λαού



ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ
«Είναι αισχρό να γίνεται κόλακας του λαού, για ν' αποκτήσεις δύναμη. Αλλά μια εξουσία που θεμελιώνεται στον τρόμο, τη βία και την καταπίεση είναι συγχρόνως και αισχρότητα και αδικία.»
«Η ευημερία υψώνει τις ψυχές που από φυσικού τους είναι αδύνατες και μικρές, στο σημείο να τους δίνει, όταν τις κοιτάξουμε απ' αυτό το ύψος όπου τις τοποθέτησε η τύχη, έναν αέρα μεγαλείου και αξιοπρέπειας. Μα ο άνθρωπος, ο αληθινά μεγαλόψυχος και σταθερός, λάμπει μέσα στις συμφορές και στις δυστυχίες, με όλη του τη λάμψη.»

Διαχειριστης : Τα μηνυματα των Χρησμων απο Φιλοσοφους σαν τον Πλουταρχο ειναι διαχρονικα

ζουμε μια εποχη πολιτικης παρακμης και μιας οικονομικης κρισης που ηταν το αποτελεσμα ενος παρακρατους της διαφθορας 70 ετων
ζησαμε και στιγμες ευημεριας για καποιο διαστημα και λιγοι εβλεπαν την κριση που ερχονταν
ετυχε να βγει μια μειοψηφικη κυβερνηση του 4% που εκφραζει το παρακρατος τους τυχοδιωκτες και τον υποκοσμο αλλα και περιθωριακους 
νομιζαν η και νομιζουν οτι θα γινουν εξουσια και θα κανουν οτι θελουν βρηκαν ομως την Ευρωπη αλλα και την πλειοψηφια των Ελληνων-δων απεναντι τους και εδω την πατησαν λαμογιες δεν μπορουν να κανουν 
απλως το Κρατος κακως πληρωνει τους παρακρατικους επισημα οχι για πολυ 
η θλιβερη παρενθεση σε λιγες ημερες θα ειναι παρελθον θα μπει στο περιθωριο εκει που ανηκει 
υπαρχει μια ακυβερνησια ανομια και οι μονοι που κερδιζουν προσωρινα ειναι οι τυχοδιωκτες και οι της παραοικονομιας
προσπαθουν να φερουν τον εθνικοσοσιαλισμο αλλα ματαιοπονουν αυτο ανηκει στο παρελθον δεν θα γυρισουμε πισω παμε για το μελλον αλλα χωρις περιθωριακους 
και παρακρατος 
οι Ελληνες και μεσα στην κριση και τις δυστυχιες λαμπουν γιατι ειναι μεγαλοψυχοι 
θα τα ξεπερασουμε ολα δεν ειναι η πρωτη φορα και θα παμε στην ευημερια 
αρκει το παθημα να γινει μαθημα 

να μην επαναληφθουν τα ιδια λαθη και η διαφθορα
παντα προεχει η ομονοια η ενοτητα η ομοψυχια 
στην Ελλαδα δεν περισσευει κανεις για περιθωριακους θα μιλουμε τωρα
σιγουρα η εφαρμογη των νομων ειναι απαραιτητη 
οχι στην ανομια 
μηδενικη ανοχη σε οσους παρανομουν
η ανοχη δεν ειναι αδυναμια του Κρατους  

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

To κοινον συμφερον και Δημαρχειο Μυκονου


Το κοινον συμφερον Μυκονος


ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα ορθά πολιτεύματα και οι παρεκκλίσεις από αυτά
Ο Αριστοτέλης όρισε και διερεύνησε τις έννοιες πολίτης και πολιτεία . Σύμφωνα με τον φιλόσοφο, όσα πολιτεύματα αποσκοπούν στο κοινό συμφέρον είναι ορθά, ενώ όσα εξυπηρετούν αποκλειστικά το συμφέρον των αρχόντων ανήκουν στις παρεκκλίσεις των ορθών πολιτευμάτων. Στη συνέχεια αρχίζει να εξετάζει τα είδη των πολιτευμάτων.
Επακριβώς δε καθορισθέντων τούτων, συνακολουθεί το προς έρευναν περί τας πολιτείας ζήτημα, πόσαι τον αριθμόν και ποίαι την φύσιν είναι, και κατά πρώτον αι ορθαί εκ τούτων· διότι αι παρεκβάσεις θα καταδειχθούν (25) ακριβώς εξ αυτού του καθορισμού των ορθών πολιτειών.
Αφού λοιπόν «πολιτεία» και «πολίτευμα» είναι ταυτόσημα, το πολίτευμα δε είναι η κυρίαρχος των πόλεων εξουσία, κατ' ανάγκην δε η κυρίαρχος αύτη εξουσία εκπροσωπείται ή υπό του ενός ή υπό των ολίγων ή υπό των πολλών, όταν μεν ο είς ή οι ολίγοι ή οι πολλοί προς το κοινόν συμφέρον άρχουν, κατ' ανάγκην (30) αι πολιτείαι αύται είναι ορθαί, αι δε πολιτείαι, καθ' ας η αρχή ασκείται προς το ίδιον συμφέρον ή του ενός ή των ολίγων ή των πολλών, παρεκβάσεις.

Διαχειριστης : Ο φιλοσοφος τα λεει ξεκαθαρα 
οι εκλεγμενοι του Δημαρχειου Μυκονου κανουν παρεκβασεις κατα παραβαση καθηκοντος και των νομων εχουν ξεπερασει καθε οριο νομιμοτητας 
προκαλουν το κοινον αισθημα περι δικαιου 
εξυπηρετουν ιδιοτελεις σκοπους προς το συμφερον των ξενοδοχων και αλλων υποπτων συμφεροντων το Δημαρχειο ειναι σε κατασταση χρεοκοπιας και ειναι θεμα λιγου χρονου να κανουν σταση πληρωμων 
και θα θωρηθει πιστωτικο γεγονος 

εκαναν μια παρανομη εκδηλωση χορευτικου απο παρακρατικους εθνικιστες οχι ολοι κατα αναγκη 
και χαλασαν απο του Δημου τα χρηματα 100,000 ευρω καποιοι χορευτες πηραν 100 ευρω τα πολλα ενας συλλογος ανυπαρκτος των γυναικων και ενα καφε μπαρ
μονο ενας δημοτικος συμβουλος διαμαρτυρηθηκε

ξεκινησαν με ενα αναρχικο τραγουδι τα εθνικουλια που ελεγε εξω οι ξενοι 
καποιοι που ηταν στο Δημαρχειο χαιρετουσαν ναζιστικα 

πολιτικα συνθηματα εμπρος σε ανηλικα παιδακια 
διεσυραν το νησι διεθνως 
σπαταλες ανευ λογου για τους ξενοδοχους και αλλους με υποπτα συμφεροντα 
οι επιπτωσεις στον τουριστιμο αμεσες και η πτωση θα ειναι μεγαλη αν δεν αλλαξουν τα πραγματα
προεχει το κοινον συμφερον 
αλλα τα ΄λαθη που εχουν κανει ειναι πολυ μεγαλα 
ελπιζω να επικρατησει η λογικη σε ολουε γιατι αλλα θελουν 
και αλλα θα καταφερουν την ζημια θα την πληρωσουν πρωτα οι ξενοδοχοι που πρεπει να δεκτουν το ΦΠΑ αμεσως στο 16% και οχι αυτο που εχουν 6% 
ειναι απαραδεκτο 
τα αλλα στο παραπανω βιντεο 
προεχει παντα 
η ομονοια η ενοτητα η ομοψυχια 


Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Παράδοξα του Ζήνωνα

Τα παραδοξα του Ζηνωνα

Τα Παράδοξα του Ζήνωνα είναι μια σειρά φιλοσοφικών προβλημάτων που η επινόησή τους αποδίδεται στον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο Ζήνωνα τον Ελεάτη (περ. 490–430 π.Χ.).

Ο Αχιλλέας και η χελώνα

Έχουμε δύο δρομείς, τον Αχιλλέα, που τρέχει γρήγορα, και τη χελώνα, που πάει πιο αργά από τον Αχιλλέα, οι οποίοι συμμετέχουν σε αγώνα δρόμου. Μιας και η χελώνα είναι πιο αργή της χαρίζεται ένα προβάδισμα από τον Αχιλλέα, το οποίο όμως φαίνεται να επιδρά καθοριστικά στο να νικά πάντα η χελώνα, όσο μικρό κι αν είναι το προβάδισμα και όσο μεγάλη και να είναι η απόσταση που θα διανύσουν στον αγώνα δρόμου. Για να προσπεράσει ο Αχιλλέας τη χελώνα πρέπει πρώτα να φτάσει στο σημείο από το οποίο η χελώνα ξεκίνησε. Όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ όσο η χελώνα συνεχίζει να προχωρά, όσο αργή κι αν είναι. Ώσπου να καλύψει ο Αχιλλέας την απόσταση αυτή, η χελώνα θα έχει προχωρήσει λίγο πιο πέρα. Έτσι ο Αχιλλέας υποχρεούται να διανύσει κι άλλο διάστημα, ως τη νέα θέση της χελώνας. Ώσπου να διατρέξει το νέο αυτό διάστημα, η χελώνα θα έχει προχωρήσει κι άλλο, στον χρόνο που ο Αχιλλέας χρειάζεται για να φτάσει στο προηγούμενο σημείο. Το διάστημα που τους χωρίζει μπορεί να γίνεται ολοένα και πιο μικρό, όμως ποτέ ο γρήγορος Αχιλλέας δε μπορεί να φτάσει την αργή χελώνα, όσο ο χώρος μπορεί και διαιρείται σε όλο και πιο μικρά μέρη.[1]

Η διχοτομία

Ένας δρομέας ξεκινά με σκοπό να φτάσει στο τέρμα του στίβου. Όμως για να φτάσει στο τέρμα θα πρέπει να τρέξει άπειρο αριθμό από διαδρομές που προστίθενται η μία στην άλλη. Καταρχήν πρέπει να φτάσει στο μέσο της διαδρομής ως το τέρμα. Στη συνέχεια πρέπει να φτάσει στο ενδιάμεσο σημείο μεταξύ του μέσου και του τέρματος, μετά στο μέσο του δεύτερου μέσου, κ.ο.κ. Όσο ο χώρος μπορεί και χωρίζεται (κάθε φορά στο μισό του μισού κλπ) σε όλο και πιο μικρά μέρη, οι διαδρομές όλο και προστίθενται και τελικά γίνονται άπειρες σε αριθμό. Όμως κανείς δε μπορεί να τρέξει άπειρο αριθμό διαδρομών. Ακόμα και αν η απόσταση από την αρχή ως το τέρμα είναι μόνο ένα μέτρο, ή ένα εκατοστό, ή ακόμα και μόνο ένα χιλιοστό του μέτρου, μια άπειρη σειρά διαδρομών δεν μπορεί να την εκτελέσει κανείς. Συνεπώς η κίνηση είναι αδύνατη.[1]

Διαχειριστης : Ειναι υψηλη φιλοσοφια για οσους γνωριζουν μαθηματικα του Μελλοντος
δεν θα τα τα σχολιασω τα καταλαβαινω αλλα δεν θα μπω σε λεπτομερειες 
για αυτα εχει ασχοληθει ο Αριστοτελης και ο Πλατωνας
θα ερθω στα παραδοξα της εποχης μας 
για το παρακρατος απο την εποχη του Καποδιστρια τους τοτε κοτζαμπασηδες φαναριωτες 
και στην εποχη μας οι ιδιοι ειναι μονο που τους λεμε παρακρατικους εθνικιστες 
το παρακρατος ειναι πολυ οργανωμενο σαν εγκληματικη οργανωση συμμορια
ποιο πολλα εσοδα εχει το παρακρατος παρα το Κρατος 
ειδικα τα τελευταια 70 ετη το παρακανε ετσι ηρθε η κριση 
κατι πηγε να γινει το 1993 και εριξαν την τοτε Κυβερνηση 
ειναι και οι τυχοδιωκτες που εχουν σχεση με το παρακρατος οπως οι ξενοδοχοι 
που δεν θελουν να πληρωνουν φορους 
ενα αλλο αντιεξουσιαστες που εχουν σχεσεις με το παρακρατος 
απο τοσες ληστειες που εχουν κανει ελαχιστα εχει παρει το Κρατος πισω 
οι κοσμικοι αλλο φρουτο δεν μπορει να ασκουν εξουσια και να ειναι υπουργοι 
καπου πρεπει να υπαρχει μετρο 
πιστευω οτι παμε για εκλογες πολυ συντομα 
και η θλιβερη παρενθεση των παρακρατικων και κοσμικων η σημερινη κυβερνηση 
θα μπει στο περιθωριο 
το μνημονιο ειναι απαραιτητο και τα μετρα πρεπει να εφαρμοστουν 
η Ελλαδα παει στο Μελλον και οχι στο φαυλο παρελθον 
στην Ελλαδα κανεις δεν περισσευει 
ομονοια ενοτητα ομοψυχια

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Τα ορθά πολιτεύματα και οι παρεκκλίσεις από αυτά

Τα πολιτικα

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα ορθά πολιτεύματα και οι παρεκκλίσεις από αυτά
Ο Αριστοτέλης όρισε και διερεύνησε τις έννοιες πολίτης και πολιτεία . Σύμφωνα με τον φιλόσοφο, όσα πολιτεύματα αποσκοπούν στο κοινό συμφέρον είναι ορθά, ενώ όσα εξυπηρετούν αποκλειστικά το συμφέρον των αρχόντων ανήκουν στις παρεκκλίσεις των ορθών πολιτευμάτων. Στη συνέχεια αρχίζει να εξετάζει τα είδη των πολιτευμάτων.
Επακριβώς δε καθορισθέντων τούτων, συνακολουθεί το προς έρευναν περί τας πολιτείας ζήτημα, πόσαι τον αριθμόν και ποίαι την φύσιν είναι, και κατά πρώτον αι ορθαί εκ τούτων· διότι αι παρεκβάσεις θα καταδειχθούν (25) ακριβώς εξ αυτού του καθορισμού των ορθών πολιτειών.
Αφού λοιπόν «πολιτεία» και «πολίτευμα» είναι ταυτόσημα, το πολίτευμα δε είναι η κυρίαρχος των πόλεων εξουσία, κατ' ανάγκην δε η κυρίαρχος αύτη εξουσία εκπροσωπείται ή υπό του ενός ή υπό των ολίγων ή υπό των πολλών, όταν μεν ο είς ή οι ολίγοι ή οι πολλοί προς το κοινόν συμφέρον άρχουν, κατ' ανάγκην (30) αι πολιτείαι αύται είναι ορθαί, αι δε πολιτείαι, καθ' ας η αρχή ασκείται προς το ίδιον συμφέρον ή του ενός ή των ολίγων ή των πολλών, παρεκβάσεις. Διότι το ζήτημα τίθεται ούτως: ή δεν είναι πολίται οι μετέχοντες της πολιτικής κοινωνίας, ή είναι, οπότε πρέπει να κοινωνούν του συμφέροντος. Ονομάζομεν δε συνήθως την μεν μοναρχίαν την αποβλέπουσαν εις το κοινόν συμφέρον β α σ ι λ ε ί α ν, την αρχήν αφ' ετέρου των ολίγων μεν, (35) πλειόνων δε του ενός, α ρ ι σ τ ο κ ρ α τ ί α ν (ή διά το ότι άρχουν οι άριστοι ή διά το ότι προς το άριστον της πόλεως άρχουν), όταν δε υπό των πολλών ασκήται η εξουσία και προς το κοινόν συμφέρον, ονομάζομεν το πολίτευμα διά του κοινού πασών των πολιτειών ονόματος, π ο λ ι τ ε ί α. (Και η απορία αύτη είναι εύλογος· διότι είς μεν ή ολίγοι (40) ενδεχόμενον είναι να υπερβαίνουν τους άλλους κατ' αρετήν, δύσκολον όμως οι πολλοί [1279b] να μετέχουν εν ίσω βαθμώ πάσης της αρετής, πλην της πολεμικής, διότι αύτη κατ' εξοχήν εις το πλήθος προσιδιάζει. 
Διά τον λόγον δ' ακριβώς τούτον την κατ' εξοχήν κυρίαρχον εν τω πολιτεύματι τούτω θέσιν έχει η τάξις των πολεμιστών· διό και των αξιωμάτων μετέχουν ενταύθα μόνον οι δικαιούμενοι να φέρουν τα όπλα). Παρεκβάσεις δε των ειρημένων πολιτειών είναι, της βασιλείας μεν (5) η τυραννίς, της αριστοκρατίας δε η ολιγαρχία, της δε πολιτείας η δημοκρατία· διότι η μεν τυραννίς είναι μοναρχία προς το συμφέρον του μοναρχούντος, η ολιγαρχία προς το συμφέρον των ευπόρων, η δε δημοκρατία προς το συμφέρον των απόρων, (10) ουδεμία δε τούτων προς το κοινόν συμφέρον.

Διαχειριστης : Το κοινον συμφερον αυτο ειναι το συμπερασμα
καλον ειναι να δειτε και το παραπανω βιντεο
ο Αριστοτελης ειναι πολυ λεπτομερης σε ολα για αυτον τον λογο δεν θα το σχολιασω πιστευω οτι οι ποιο πολλοι θα καταλαβουν

προ ολιγου ακουσα στην ΤΒ οτι ο τσιπραιος δεν θελει οικουμενικη Κυβερνηση 
περιμενα οτι θα γινει Κυβερνηση Εθνικης ενοτητας 
φυσικα αυριο πολλα μπορει να αλλαξουν
δεν μπορει λιγοι του περιθωριου κοσμικοι φλωροι να ασκουν εξουσια και να ξεφτιλιζουν την Ελλαδα
απαραδεκτα φαινομενα 
μια θλιβερη παρενθεση της διαφθορας και του παρακρατους με τον ενα η τον αλλο τροπο θα παρει τελος 
η ακυβερνισια θα παρει τελος 
ομονοια ενοτητα ομοψυχια 

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Θέλω να δω τον Πάπα

              





Θελω να δω τον Παπα



Διαχειριστης: Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι εκφοβισμος ααα παπα κερια και λιβανια 

θα παω να δω τον αγαμο καλογερο Συρου του ου μοιχευσει να μου δωσει Χρησμο ο αγιος της διαφθορας 

τελος παντων η πλειοψηφια των Ελληνων εχει εναν εκφοβισμο απο παρακρατικους τυχοδιωκτες

και την εκκλησια να μας λενε για αξιοπρεπεια για ποια ομως με χρεοκοπια αυτο που θα κερδισουν θα ειναι ο διαχωρισμος Κρατους εκκλησιας οπως σε ολην την Ευρωπη

μιλανε για ανρωπιστικη κριση και λενε για τους συνδικαλιστες και τις καθαριστριες που επαιρναν 5000 ευρω για 4ωρη εργασια που δεν εκαναν κιολας 

το παρακρατος που ειχε και εχει ποιο πολλα εσοδα απο οτι το Κρατος αυτα και αλλα εφεραν την κριση 

οι Ελληνες κατα 95% θελουν ευρωπη και ευρω αυτο δεν μπορει να αλλαξει 

η μειοψηφικη κυβερνηση των ακροδεξιων και ακροαριστερων δεν εκφραζει τους Ελληνες 

οι τυχοδιωκτες η εκκλήσια και οι παρακρατικοι 

θα πληρωσουν θελουν δεν θελουν 

οι οποιοι εκφοβισμοι δεν θα περασουν 

διαχωρισμο κρατους εκκλησιας και νομιμοτητα στα λιβανια ναρκωτικα 

Κυβερνηση εθνικης ενοτητας 

αλλες λυσεις μαγικες δεν υπαρχουν 

στην Ελλαδα κανεις δεν περισσευει   

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

LIVE: 'Blockupy’ protest continues in Frankfurt







Διαχειριστης : RT RYPTLY 

αν σε καποιον λεει αυτο κατι 

διαφορετικα θα το πω εγω οι οι ιδιοι χρηματοδοτες του Μαινταν στην Ουκρανια 

η ιδια πλανη Ναζιστες ειναι και βρηκαν εναν οχλο απο φλωρους εξαρτημενους και ναζιστες τραμπουκους 

που το πανε θα δειξει 

ενας οχλος οχι απο τον ιδιο χωρο κυριως ειναι περιθωριακοι που θελουν φασαριες κοινως μπαχαλακηδες 

ναι αλλα ειναι Γερμανια και δεν ειναι Ελλαδα ουτε Ουκρανια

απο το πρωι εχουν γινει πολλες συλληψεις γυρω στα 500  ατομα 

σε παρομοιες καταστασεις στην Ελλαδα Καμια 

Δεν ειναι ολοι Γερμανοι ειναι και απο αλλα Κρατη

τιποτα δεν θα γινει θα παιξει λιγο ο οχλος οι ναζιστες τυχοδιωκτες 

και θα κλαινε τα λεφτα που χαλασαν 

ειπαμε ειναι Γερμανια και οχι Ελλαδα

καμια ανοχη